ارزانترین کالای شب عید بعضیا ناموس آنهاست!!!
چقدرخوب!حالا که آب گرم نداری ظرفهایت رابشوئی ،غصه ندارد!دستکش که داری عزیزم!!
همین دستکش های زیبای پلاستیکی!!..
خوب است که پاهایت یخ نمی کند!!نه!!
آخرچکمه هایت پاهایت را گرم نگه می دارد!!!همین چکمه های پلاستیکی!!..
راستی گونه هایت گل انداخته اند!! چه رژگونه زیبائی!!
چقدرزیبا!!:به کسی نگو که گونه هایت ازسرما گل انداخته نازنینم!
عزیزم چه نگاه معصومانه ای ! غصه که نمی خوری نه !
سنی نداری ولی چادرت را به کمر بسته ای تا کمر عفافت خم نشود !
چقدر بیداری تو ای عزیز....
زود باش ظرف هایت را بشوی باید بروی ، دست های نازنینت را بنازم کدبانوی خانه !!
تو به اینها نگاه نکن !!!
فرق اینها با تو چیست می دانی !

اینها کوچکند هرچند بزرگ زاده اند!! وتو بزرگی! بزرگ ...
خدا دوستت دارد، باورکن ...تو به اینها نگاه نکن!.....
آدمی را آدمیت لازم است

ای کاش این روزها وقتی در خیابان ها راه می روید ببینید مردم امسال نسبت به سالی که داره می گذرد فرق کرده اند و بهتر شده اند حجاب بانوانشون کاملتر شده ، مردها مثل گذشته ناموس هاشون را دربرمی گیرند تا چشم نامحرمی سوی چشماشون نشه ! ...
آره ! شاید اینطوری امام زمانمون بیاد و همه ی مشکلات برطرف بشه شاید !
ولی چه کنیم انگار همه عادت کردیم که امام زمان را نبینیم مثل اینکه هیچ کس نمی خواد دنیای آباد با او بودن را ببیند!
باور کنید وقتی بیاد زندگی همه ی ما گلستان می شه ! می گویند وقتی بیاد ، دیگه فقیری پیدا نمی شه که بخواهی به او صدقه بدهید !
به نظر شما اینطور نیست!
ما را در سایت شعر درباره حجاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154